1. Kto môže získať HUAWEI CARES?
HUAWEI CARES môžu dostať iba zákazníci, ktorí od 10.7. 2019 do 31.7.2019 zakúpili modely Huawei P30, P30 Pro a P30 lite a zaregistrovali ich podľa postupu cez aplikáciu HiCare.
2. Aké benefity HUAWEI CARES ponúka?
HUAWEI CARES: Po dobu platnosti (1 rok / 365 dní od registrácie služby) získavate zadarmo jednu výmenu displeja a / alebo zadného krytu vášho zariadenia, v prípade akéhokoľvek náhodného poškodenia. Vyzdvihneme & opravíme & vrátime až k vám domov. Keď budete potrebovať vymeniť displej v rámci HUAWEI CARES, môžete zostať v pohodlí
domova a využiť služby kuriéra, ktorý u Vás telefón vyzdvihne a po oprave dovezie naspäť. Pre objednanie je kuriéra je potrebné kontaktovať Huawei Infolinku na telefónnom čísle: 239 018 465.
3. Zakúpil / a som Huawei P30 / P30 Pre v marci / apríli a aktivoval / a som si 90-dňovej Premium servis. Môžem sa teraz registrovať znovu a získať ročné Huawei Cares?
Táto akcia je určená len pre zákazníkov, ktorí zakúpia nový Huawei P30, P30 Pro alebo P30 lite medzi 10.7. a 31.7.2019
4. V ktorej krajine môžem HUAWEI CARES získať a uplatniť?
Rozsah pôsobnosti je obmedzený na tieto krajiny: Rakúsko, Bosna a Hercegovina, Chorvátsko, Česká republika, Estónsko, Fínsko, Maďarsko, Litva, Lotyšsko, Nórsko, Poľsko, Rumunsko, Srbsko, Slovensko, Slovinsko, Švédsko, Turecko, Ukrajina
5. Čo musím spĺňať, aby som sa mohol akcie zúčastniť?
Pre obdržanie služby HUAWEI CARES treba spĺňať nasledujúce:
a. Zakúpiť model P30 / P30 Pro / P30 lite medzi 10.7. a 31.7.2019
b. V programe HiCare sa zaregistrovať do služby HUAWEI CARES
c. Pre jedno zariadenie je možné registrovať sa len raz
6. Ako HUAWEI CARES zaregistrovať?
a. Otvorte aplikáciu HiCare na svojom zariadení. Aplikácia by mala byť predinštalovaná, pokudnení, môžete si jej najnovšiu verziu stiahnuť v Obchode play.
b. Nájdite banner na registráciu k HUAWEI CARES. (Bannery sa striedajú a môžete nimi listovať.)
c. Kliknite na banner na registráciu, môžete byť vyzvaní na aktualizáciu na najnovšiu verziu, prosím vykonajte aktualizáciu.
d. Následne sa prosím v novej verzii HiCare prihláste k účtu a kliknite na tlačidlo "Kliknite tu" pre získanie ročného záruky na rozbitie displeja HUAWEI CARES
7. Kedy mi začne platiť služba HUAWEI CARES? Kde si to môžem skontrolovať?
Začiatok záruky sa počíta odo dňa, kedy zákazník zaregistruje zariadení v HUAWEI CARES cez aplikáciu HiCare. Registrácia musí prebehnúť medzi 10.7. a 31.7. 2019. HUAWEI CARES bude aktívna do 7 dní od registrácie, potom je možné záruku skontrolovať v Aplikáciu HiCare alebo na oficálním webe Huawei, v sekcii Podpora "Informácie o záruke"
8. Ako uplatniť službu HUAWEI CARES?
a. Navštvite nás v Autorizovanom servisnom centre Huawei. (Ktoré máte najbližšie a ich presnú adresu nájdete v aplikácii HiCare alebo na Huawei.cz)
b. Ak nemáte možnosť navštíviť nás osobne alebo je to pre vás pohodlnejšie, objednajte si cez Huawei infolinku na telefónnom čísle: + 420 239 018 465 službu "Vyzdvihneme & opravíme & vrátime až k vám domov" kedy váš telefón vyzdvihne kuriér.
9. Ak využijem službu HUAWEI CARES, bude mať môj telefón aj naďalej záruku?
Áno, HUAWEI CARES nemá vplyv na záruku zariadení.
10. Ak sa mi rozbije displej (s platnou zárukou HUAWEI CARES) a môj telefón má aj ďalšie chyby, ako túto situáciu bude Autorizované servisné stredisko riešiť?
Ak sú ostatní vady telefónu kryté zárukou, servisné centrum zažízení opravy záručná (bezplatne) a k oprave displeja využije vašu aktivovanú službu HUAWEI CARES, ktorá zaručuje, že ju budete mať zadarmo.
Ak sa ďalšie chyby nezlučujú so záručnými podmienkami, odstránenie týchto vád bude vykonané nezáručnej, podľa platného cenníka servisného centra. K oprave displeja servis využije vašu aktivovanú službu HUAWEI CARES, ktorá zaručuje, že ju budete mať zadarmo.
11. Ak bude obrazovka telefónu rozbitá úmyselne, možno opraviť zadarmo v rámci HUAWEI CARES?
Toto nie je možné, záruka na displej HUAWEI CARES kryje iba náhodné poškodeniu, nie úmyselné.
12. Kryje HUAWEI CARES tiež rozbitiu sklenených chrbta telefónu?
Áno. Treba však mať na pamäti, že HUAWEI CARES možno v rámci platnosti využiť iba raz.
Teda napríklad, ak chcete uplatniť rozbitý displej aj chrbát v rámci jednej reklamácie, vymeníme vám zadarmo oboje. Ak máte rozbitá len chrbát a chcete uplatniť HUAWEI CARES, zadarmo vám je vymeníme. Ak by ste chceli pri reklamáciu uplatniť výmenu displeja cez HUAWEI CARES a až pri ďalšej reklamácii výmenu sklenených chrbta cez HUAWEI CARES, takto to bohužiaľ nie je možné, len naraz.
13. Čo nie je zahrnuté v službe HUAWEI CARES?
Bežné opotrebenie ako odreniny a škrabance nemajú nárok na uplatnenie záruky HUAWEI CARES.
14. Ako spoznám, že sa registrujem pre získánízáruky v správny čas?
Systém rozpozná, či sa vaše zariadenie môže registrovať. Ak áno, umožní vám registráciu dokončiť.
15. Mám rozbitý displej telefónu, ale nemám HUAWEI CARES. Nechystáte nejakú inú akciu?
Áno, naši existujúci zákazníci môžu využiť Huawei Servisné dni a ďalšie skvelé akcie, ktoré pre nich teraz pripravujeme. Pre viac informácií, navštívte naše oficiálne stránky, sekciu Podpora, sledujte nás na Facebooku a alebo kontaktujte našu zákaznícku podporu, kde vám poskynou všetky informácie.
16. Prečo nemám možnosť záruky HUAWEI CARES, keď som zakúpil telefón v predchádzajúcich mesiacoch?
Snažíme sa našim zákazníkom neustále prinášať najlepšie služby, pre existujúcich zákazníkov máme pripravené iné prebiehajúce akcie. Pre viac informácií, navštívte naše oficiálne stránky, sekciu Podpora, sledujte nás na Facebooku a alebo kontaktujte našu zákaznícku podporu, kde vám poskynou všetky informácie.