Radi by sme Vám ponúkli tipy, ako ľahko a rýchlo prejsť procesom reklamácie tovaru.
Druh tovaru
Tovar radíme do dvoch kategórií a to všetko príslušenstvo a mobilné telefóny s tablety.
Mobilné telefóny a tablety:
1) Pre rýchlejšie vybavenie reklamácie, odošlite Váš mobilný telefón s faktúrou a naším reklamačným protokolom (k stiahnutiu na konci stránky) priamo na autorizovaný servis.
2) Reklamáciu môžete tiež zaslať k nám na reklamačné oddelenie s faktúrou a naším reklamačným protokolom (k stiahnutiu na konci stránky), kde reklamáciu spracujeme a odošleme mobilný telefón na autorizovaný servis za Vás.
Pri výbere 1) možnosti s odoslaním priamo na servis, bude Vaša reklamácia vybavená rýchlejšie a odoslaná priamo Vám.
Pri výbere 2) možnosti bude trvať reklamácie 26-30 dní.
Reklamácia príslušenstvo, ktoré bolo súčasťou balenia u mobilného telefónu alebo pri tablete, je nutné zaslať na našu adresu vr. mobilného telefónu či tabletu. Autorizovaný servis zisťuje, či nie je príčinou chyby aj mobilný telefón, kde môže dochádzať ku stratu či inému problému.
Príslušenstvo:
Reklamáciu všetkého príslušenstva zakúpenej samostatne (batérie, slúchadlá, kryty, obaly a ďalšie príslušenstvo, ktoré nebolo súčasťou balenia mobilného telefónu alebo tabletu) odošlite s faktúrou a naším reklamačným protokolom (k stiahnutiu na konci stránky) na naše reklamačné oddelenie.
Dôležité informácie
Tovar pred odoslaním na reklamáciu vždy očistite. Ak reklamovaný tovar nebude čisté, môže byť naúčtovaný poplatok za očistenie až do výšky 100Kč alebo bude tovar vrátený späť bez reklamácie.
K reklamovanému tovaru vždy prikladajte vyplnený reklamačný protokol, ktorý nájdete na konci stránky, a faktúru, ktorú ste od nás dostali na email.
Na reklamáciu zasielajte samotné zariadenie bez SIM karty a príslušenstva, ktoré nie je predmetom reklamácie.
Autorizovaný servis neručí za zachovanie užívateľských dát, individuálnych nastavení zákazníka a vyhradzuje si právo vrátiť prístroj v pôvodnom továrenskom nastavení.
Reklamačný adresy
Kontakt s našou adresou:
Telefón: +420 604 444 501
E-mail: reklamacie@f-mobil.sk
Reklamačné oddelenie
F-communication s.r.o.
Husovo náměstí 147
Horažďovice
341 01
Česká republika
Reklamačný protokol