Nad rámec spotrebiteľských práv garantovaných zákonnou zárukou a v súlade s podmienkami uvedenými na webových stránkach https://www.mi.com/global/service/warranty je všetkým spotrebiteľom na území Slovenská republika ( "spotrebiteľ") poskytovaná nasledujúce dobrovoľná, doplnková a bezplatné komerčný záruka. Komerčné záruku ponúka spoločnosť Xiao Technology Netherlands BV so sídlom na adrese Prinses Beatrixlaan 582, The Hague 2595BM, Holandsko.
rozsah
Spotrebitelia, ktorí si v období od 15. októbra 2020 do 14. januára 2022 na území Slovenská republika ( "územie") zakúpi zariadenie Xiaomi Mi 10T alebo Mi 10T Pre ( "produkt") prostredníctvom ľubovoľnej oficiálnej (online alebo offline) predajné cesty spoločnosti Xiao a na danom území chytrý telefón aktivujú, získajú nárok na jednu (1) bezplatnú opravu v miestnom servisnom stredisku spoločnosti Xiaomi počas prvých šiestich (6) mesiacov od zakúpenia, a to v prípade neúmyselného poškodenia obrazovky vyššie zmienených produktov spotrebiteľom (tj. napríklad náhodným pádom produktu) alebo v prípade poruchy .
Takáto oprava obrazovky bude vykonaná úplne bezplatne a v prípade potreby bude zahŕňať aj bezplatnú výmenu obrazovky.
Aby spotrebitelia mohli tejto komerčnej záruky využiť, musí kontaktovať zákaznícku podporu spoločnosti Xiao. Spotrebitelia môžu byť požiadanie o predloženie faktúry alebo dodacieho listu.
výnimky
Táto komerčné záruka sa nevzťahuje na nasledujúce prípady:
- poškodenie obrazovky spôsobené úmyselne alebo hrubou nedbanlivosťou,
- poškodenie len na povrchu obrazovky, ako sú napríklad škrabance alebo iná estetická poškodenie obrazovky,
- poškodenia spôsobené malwarom, neautorizovaným softvérom alebo aplikáciami tretích strán, ktoré spotrebiteľ použije.
Komerčné záruka ďalej neplatí v nasledujúcich prípadoch:
- spotrebiteľ nepredloží faktúru alebo dodací list,
- sériové číslo alebo číslo IMEI bolo poškodené, bolo odstránené alebo s ním bolo manipulované,
- produkt je falošný a nebol vyrobený spoločnosťou Xiao,
- závada vznikla pri neplánovanom použití produktu alebo pri jeho použití v rozpore s pokynmi, príručkami alebo odporúčaniami spoločnosti Xioami či predajcu,
- závada vznikla v dôsledku nepovolených opráv / úprav vykonaných užívateľom alebo používanie neschválených či neoriginálnych náhradných dielov, softvéru alebo súčastí.
Táto komerčné záruka sa nevzťahuje na produkty, ktoré musia byť kvôli poškodeniu alebo úpravám obrazovky vymenené za nový produkt. Takáto výmena sa riadi štandardnou zákonnou zárukou.
Žiadne ustanovenie tejto komerčné záruky neobmedzuje riadna zákonné spotrebiteľské práva.