Pridáte ich kliknutím na ikonku
na výpise produktov alebo na detaile produktu. Porovnanie vám ukáže hlavné rozdiely medzi produktmi a lepšie si tak vyberiete.
Odpoveď: Uveďte tovar do továrenského nastavenia a do balenia vložte všetko originálne príslušenstvo. Priložte prosím aj kópiu dokladu o kúpe. K zásielke je ešte potrebné pripojiť aj vyplnený reklamačný list s popísanou závadou.
Celý balík potom pošlite na adresu F-mobil - reklamácia, Husovo námestie 147, 341 01 Horažďovice. Reklamácia je možné vybaviť tiež osobne na všetkých našich predajniach.
Podeľte sa o svoje úlovky na Instagramu. Použite #FmobilPochváľte sa na Instagramu. Použite F-mobilPodeľte sa so svojim chytrým zariadením na Instagramu. Použite #FmobilZobraziť profil