Naši zákazníci sú pre nás inšpiráciou, núti nás premýšľať o veciach trochu inak. Často sme vďaka nášmu zameraniu mimo "realitu" a naši zákazníci nás vracajú späť na zem. Nielen geekové túži po novom smartphonu, ale aj bežný človek potrebuje nový mobil. Tesár, automechanik, murár aj upratovačka potrebuje nový mobil, a každý rieši iný problém.
Osobne som dostal veľkú lekciu, keď zákazník hovorme mu "podnikateľ stavbár" potreboval klasický (čítaj zásadne nie dotykový) odolný telefón. Primárne potreboval odolný telefón, druhý parameter bol možnosť uložiť aspoň 1000 kontaktov. Cez všetky tie počty jadier a megapixlů, na ktorej je mäsa zákazníkov zaťažená, sme mali problém nájsť a odporučiť vhodný telefón, pretože ponuka mobilov, ktoré tieto iba 2 parametre splní je naozaj malá.
Aj napriek našej širokú ponuku odolných telefónov , bolo ťažké nejaký mobil odporučiť. Voľba vzhľadu alebo značky išla stranou. Umožniť uložiť do telefónu len 100 v lepšom prípade 500 kontaktov je naozaj hlúposť. Prečo výrobca k tomuto kroku pristúpil neviem, a nedokážem si to vysvetliť. Bez rosmyslu k nám prišiel zákazník s požiadavkou na 1000 kontaktov ako zabehaný štandard, realita bola iná.
Pre nás bolo toto poučenie au telefónov bez operačného systému, klasickej konštrukcie sa už budeme snažiť vždy zisťovať a uvádzať koľko kontaktov je možné uložiť do adresára.